chusteczki do LCD E5 - uwaga!

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 23:49:42 MET

Witam

 Kupiłem sobie ostatnio w Media Markt pudełko chusteczek do
 czyszczenia LCD firmy E5. Szczęśliwy wróciłem do domu, wysmarowałem
 swojego SyncMastera 172T wyciągniętym z pudełka papierkiem. Na
 ekranie zostały smugi z detergentu. Zakląłem pod nosem i sięgnąłem po
 irchę. Dokładnie wytarłem matrycę. W jednym miejscu smugi jednak
 zostały. Wytarłem jeszcze raz. Nawilżyłem irchę ciepłą wodą z mydłem.
 Feralne miejsce wytarłem po raz kolejny. Potem jeszcze kilka ruchów
 suchą irchą. Smugi jednak nie zeszły. Przybrały kształt elipsy, na
 której obszarze obraz jest minimalnie jaśniejszy. Wygląda to na
 uszkodzenie matrycy. Tutaj moje pytania:
 1. co zaszkodziło - ircha, woda, mydło czy ściereczki?
 2. czy ktoś z Was ma doświadczenia z tymi nieszczęsnymi ściereczkami
 E5? jeśli tak, to jakie?

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl