Re: Zgraja anty NETYKIETOWCÓW

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 07:22:16 MET

Użytkownik "lazik_s" < napisał

no to jest skandal ~!!!~ ;)
tak zasmiecic grupe bzdurnymi rzeczami , do tego post zupelnie nieadekwatny
do tematu grupy
i jeszcze qpa adresow mailowych - tak jakby to mialo jakies znaczenie dla
kogokolwiek
chyba chlopie masz za duzo czasu
malo tego
w jedyny "sensownym"Twoim poscie(re:jaki notebook?) jest qpe rzeczy do
ktorych mozna sie " netykietowo " przyczepic( PL znaczki,nieoddzielanie
pytania od odpowiedzi)
a reszta Twych bzdetow dotyczny netykiety -

a grupa jest dla wszystkich dla tych ktorzy potrafia pytac w netykietowy
sposob, dla tych ktorzy jeszcze tego nie potrafia.NIe Tobie "Lazik_s"
decydowac o tym i wskazywac osoby ktore nie stosuja sie do pewnych zasad
ktore i tak sa umowne
np to czy napisze ktos odpowiedz pod pytaniem czy nad nie ma znaczenia dla
odbioru wiadomosci ktora ta osoba chce przekazac.
Wazna jest tresc a forma schodzi na drugi plan

Blesso