Re: LCD i praca 24/7

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 22:09:36 MET

Użytkownik "Krzysztof Szatanik" <dbl001_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Konkretnie chodzi o to że mam notebooka który pracuje na statku
> (notebook ze względu na pobór prądu) jako plotter i wyświetla mapy morskie
> (obraz statyczny) przez długi czas (nawet tydzień non-stop bez
wyłączania).

a czy nie lepiej by było uaktywnić w notebooku opcję wyłączania ekranu? Była
by 100% pewność, że się z nim nic nie stanie. Nie rozumiem kwestii poboru
prądu. Czyżby 300 wat więcej spowoduje wywalenie agregatu? Ten statek chyba
nie jest kutrem rybackim.

W ekranach LCD i podobnych bardzo szybko wypalają się lampy podświetlające
matrycę. Z czasem świecą coraz słabiej, a zdarza im się przepalić jak zwykła
żarówka.

pzdr,