Uzywana nagrywarka - kupic czy nie kupic?

Autor: Kazimierz (gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 10:27:07 MET

Witajcie!

Mam taki dylemat. Przydalaby mi sie nagrywarka do celow archiwizacyjnych.
Urzadzenie byloby wykorzystywane raz w tygodniu do zgrania maksymalnie
kilkuset MB danych. Do odczytu wykorzystywalbym czytnik CD-ROM. Czy Waszym
zdaniem jest sens zakupu nowej nagrywarki, jezeli bedzie ona wykorzystywana
w tak ograniczonym zakresie? Jezeli Waszym zdaniem lepiej byloby kupic
uzywana nagrywarke, to co polecilibyscie?

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
Kazimierz