Re: Uzywana nagrywarka - kupic czy nie kupic?

Autor: keogh (k3o_at_wp.pl.nospam)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 03:39:58 MET

lol

ostra nagonka ... 4 lata temu kupilem 8x4x32x LG CD-RW
dziala bez zarzutow do dzis... ale predzej bym ja kumplowi
dal niz sprzedal...lol po prostu dzis nagrywarka kosztuje
smieszne pieniadze... ja za swoja ok 4 lata temu dalem ok 1000.
zastanawialem sie nad nowa... ale nie potrzeba mi szybciej
tylko pewnie :-)

dzis za 250 pln kupisz.. wypasionego plextor'a badz teac'a

dalbym sobie spokoj z lite-on'em i niestety z lg tez
dzis to juz nie ta firma - sprzet czesto awaryjny

zreszta wszystko zalezy od serii, konkretnego egzemplarza
no i transportu .. bo to przeciez urzadzenie mechaniczne...

nie zastanawialbym sie dlugo i na pewno nie oszczedzalbym
no chyba ze 50 zloty robi ci duza roznice... jak wiadomo
wszytko ma 2 strony :-) chyba ze ma ich wiecej lol

poczytaj co dzis jest na prawde na topie.. bo roznice sa nieznaczne
posluzy ci 4 lata .. to wtedy i 500 zeta nie bedzie robilo roznicy
przekladajac cene na funkcjonalnosc :-)

oczywiscie wersja box .. jezeli winda -> obowiazkowo nero :-)

pozdrawiam

.k3o