Re: Uzywana nagrywarka - kupic czy nie kupic?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 11:03:44 MET

"Kazimierz" <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl> wrote in message
> Witajcie!
>
> Mam taki dylemat. Przydalaby mi sie nagrywarka do celow archiwizacyjnych.
> Urzadzenie byloby wykorzystywane raz w tygodniu do zgrania maksymalnie
> kilkuset MB danych. Do odczytu wykorzystywalbym czytnik CD-ROM. Czy Waszym
> zdaniem jest sens zakupu nowej nagrywarki, jezeli bedzie ona
wykorzystywana
> w tak ograniczonym zakresie? Jezeli Waszym zdaniem lepiej byloby kupic
> uzywana nagrywarke, to co polecilibyscie?

Mozesz wydac 80-100zl i albo wyrzucic te pieniadze w bloto, albo byc
zadowolonym z nagrywarki.
A drugie rozwiazanie, to wydac 180zl i miec gwarancje, ze przez 2 lata masz
sprawna nagrywarke (ew z 2-tygodniowymi przerwami na wymiane).
Z nowych to polecam Liteona - wielu znajomych go ma i jest zadowolonych,
natomiast moj wlasnie padl - ale mi duzo czesci pada (ostatnio plyta i/lub
procek) i glownym podejrzanym jest prad (ten z sieci, bo zasilacz mam
dobry - Chieftec) i dlatego zamierzam zakupic UPSa.

pzdr
Zbyszek