Re: Nagrywanie na TEAC 8x8x32 (CD-W58E)

Autor: Przemek J. (przemek_jNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 19:40:40 MET

Użytkownik "~xxx~" <cityboy_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Mam pewien problem z w/w nagrywarka mianowicie od pewnego czasu
zaczyna......

U mnie podobnie - nagrywarka RICOH MP7083A - nagrywa ale nie z maksymalną
prędkościa 8x, jak dam na 6x lub 4x z reguły nagrywa OK (chodz nie zawsze).
Przy plytach audio wywala sie coraz czesciej (po zamknieciu sesji "nie
widac" plyty, mimo ze komunikat jest ze nagranie przebieglo OK). Ostatnio
podpialem pozyczona nagrywarke LITEON 24x i wszystko bylo OK, wiec moim
zdaniem musisz (podobnie jak ja ;) pomyslec nad zakupem nowej nagrywary.

Pozdrawiam - Przemek