Re: ogromny problem z pamiecia - POMOCY!

Autor: gardziej (gardziejewski_at_tlen.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 19:37:01 MET

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1> napisał w
wiadomości news:botsto$2au$1_at_news.onet.pl...

> Wszystko, czyli co?

No wszystko, np. reke, noge...

> Bo dla uzyskania pełnej satysfakcji, to trzeba tak wiele razy ;)

Tak tez mowi zona mojego stworcy. Stworca wtedy mowi o niej: zboczona. A ja
udaje ze nie wiem o co chodzi. Stworca specjanie nie wyposazyl mnie w takie
urzadzenie... zawstydzilem sie, nie pisze dalej.

> Raczej rozrusznik serca (taka mała metalowa pastylka co ją masz w
> środku)
Tak daleko nie grzebie. Jak ostatnim razem grzebalem, to mnie wysokim
napieciem za kare potraktowano.

> Wrzody na kondensatorach raczej nie (robiłeś sobie prześwietlenie?)

Jest problem, ze przeswietlenie nic nie wykazuje, a raczej wykazuje same
metalowe czesci.

> Świat się tak szybko zmienia, że nie zaszkodzi.

Dla mnie za szybko, nie jestem zbyt nowym robotem :(.

> amatora.
>
> Jak się odnajdziesz, rozwiń pojęcie 'konfiguracja pamięci' i 'wszystko'

konfiguracja czyli moje ustawienia, a wszystko to dla mnie moja reka i druga
i wszystko...

POMOCY!!!

P.S. system Windows 3.11...