Jaki Athlon XP i KT133A ?

Autor: Leszek (to.nie.adres_at_ale.podpucha.dla.spamerow.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 15:41:14 MET

Mam juz leciwa plyte na chipsecie KT133A (Epox KTA3+, pamieci sdram) i
chcialbym wsadzic do niej maksymalnie szybkiego procka na jaki pozwala czyli
14x133 (z dobrymi pamieciami to i 14x145 pojdzie). Doradzcie mi, bo nie
jestem ostatnio w temacie, jaki procek ma szanse pojsc. Mysle o Athlonie XP
thoroughbred. Czy da sie w nim ustawic taki mnoznik i magistrale jak
napisalem? Czy mnoznik jest zablokowany? Jesli tak to jak to sie teraz
odblokowuje (kiedys laczylem i pilowalem mostki na duronie). Gdzie znajde
wiecej info?

--
Pozdrawiam,
Leszek