Re: Klopoty z rozruchem... ale nie takie znowu oczywiste (dla mnie)

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 14:24:43 MET

Witam!
U mnie komp czasami sie wlacza, a czasami nie, wiec podobnie - tylko, ze
dyski i napedy akurat startuja ZAWSZE (slychac, ze sie dysk kreci, diodki
migaja w DVD i CDRW, choc dioda dysku pali sie ciagle), lecz monitor gasnie
i musze RESETOWAC - wtedy komp rusza. Oto jakie kroki juz powzialem:
- wymiana bateryjki (i nic),
- wymiana karty graficznej (i nic),
- wymiana procka (nic),
- nowe pamieci (nic),
- wymiana zasilacza (nic),
I czy cos jeszcze zostalo?
(plyta Soltek SL65EP-T wyglada raczej dobrze)
I TERAZ UWAGA: latem jak bylo cieplo - startowal ZAWSZE! a teraz.... zima!
Moze to styki? tylko jakie?