Re: problem z grafika

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 14:26:18 MET

> czy jest to normalne przy takiej dosc dobrej grafice ze 128 MB pamieci?

Te 128MB nie maja akurat zadnego znaczenia. Stwierdzenie, ze to dosc dobra
grafika jest dyskusyjne, a na pewno wzgledne. Po pierwsze to zalezy jakie
detale ustawiasz w grach bo na pelnych detalach musisz miec duzo ramu, min
512MB. Zalezy tez jaki masz procesor, nie podales.

> uruchamiajac telewizje (mam karte tv) komputer za pierwszym razem zawiesza
> sie wywalajac: "Hardware malfunction. NMI: Parity Check / Memory Parity
> Error"

Ta karte kupowales nowa z reszta komputera? Czy dokladales?

http://www.support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.
com:80/support/kb/articles/q222/9/73.asp&NoWebContent=1

--
Pozdrawiam.
-dymek-