Re: Grzejnik z Athlona.

Autor: Soulsick (soul_sick.USUN.TO._at_wp.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 23:31:49 MET

>Przy zwyklej pracy daje jakies 73 stopnie, a przy
> 100% obciazeniu procesora przez dluzszy czas, temperatura dochodzi do 80

Miałem Palomimo 2000+ faktycznie jest to grzejnik. U mnie grzal sie w
granicach 55-68C a cuda niewdy robilem z pastami termoprzewodzacymi.
Zamienilem sie z kumplem na procki, on mi dal jakiegos durnia 750Mhz i on u
siebie juz mial 45C... a u mnie ten duren dochodzil do 48.

Wnioski?
Po pierwsze BOX'owe wentylki do AMD to straszny zlom.Kijem przez szmate
wiecej tego nie tkne.
A po drugie cholera wie jak to z tymi pomiarami temperatury jest.... jakby
co to ja mam MSI KT4V....

Udalo mi sie znalezc dobra okazje i sprzedac Palomimo, dolozylem kaski i mam
2500+ Barton_at_2800+ ... temperatura? 50-65C... Wnioski pozostaja aktualne
(wentyl dalej ten sam).

Coolera i tak trzeba miec bardzo dobrego... Ja inwestuje w chlodzenie
wodne...

pozdr.
Soulsick