Re: Dual Channel ??

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 23:30:02 MET

> Czy rzeczywiście warto jest bawić się w dual channel (płyta EPOX 8RDA3,
> proc thorton 2200+)??
> Przeglądając grupę natknołem się na informacje że niby przy proc. Intela
> wydajność zwiększa sie sporo ale w przypadku AMD nie - czy to prawda??
Masz calkowita racje. Dual Chanel dla athlona to mniej wiecej
to samo co AGPx8, SidBandAdressing i FastWrites w grach ))
Jest to po prostu kolejny z chwytow marketingowych nachalnie
lansowanych przez producentow sprzetu w celu wyciagniecia
kasy :)) Spiskowa teria pasuje tu jak ulal :))
Pozdrowienia
Simon