czas wymienic cdrw

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 21:38:24 MET

witam
czas wymienic nagrywarke bo juz moje combo lg gcc 4320b mnie totalnie
wkurza :/ wiekszosci plyt nie nagrywa... a jak nagra to potem niechce
ich odczytac :/ totalnie do bani...
mam zamiar zakupic sobie jakajs wypalarke w cenie do 170 zl...
co moglibyscie polecic z wypalarek dostepnych na
http://217.97.1.124/sklep/kategoria/index.php?katid=263

to sklep w ktorym bede bral - w moim miescie..
u nich bede zamawial tylko nie wiem ktore sa dobre... LG odpada na
starcie z powodu zlych doswiadczen z combem
prosze o propozycje ktory naped jest warty grzechu :)
pozdro

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl       GG : #2364689