Re: Duron co sie krecic nie chce (Applebread 1.6)

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 21:55:08 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> wrote:

> Strzelam, że laminat jest brązowy bez widocznych ścieżek? Dobry
> strzał:)?

Bingo. No to pozostaje mi tylko przestrzec przed brazowymi :/
Sprawdzilem jeszcze tego drugiego - tez brazowego - dokladnie
to samo. A dla mnie zaczyna sie pielgrzymka po zaprzyjaznionych
sklepach - moze ktos sie ulituje i zamieni na zielonego :)

Poki co trzeba sie cieszyc ze na x12,5 chodzi :D BTW, ciekawa sprawa -
po ustawieniu mnoznika na x13, wlacza sie faktycznie mnoznik x4 i Duron
startuje jako 667 MHz...

Fin.