USB na P5HX-B

Autor: Bartek (bnowakowski_at_pioma.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 21:35:46 MET

Płyta na chipsecie Intela 430HX ma opcjonalny conector USB na pokładzie.
Chcę go wykorzystać i podłączyłem wyprowadzenie dwóch portów USB odpowiednim
śledziem na zewnątrz obudowy (tak samo jak na starych płytach pod Pentium
montowane są opcjonalne gniazda dla myszy PS/2). Problem w tym, że płyta
zachowuje się tak, jakby wcale nie miała obsługiwać magistrali USB. W
BIOS'ie nawet nie pokazuje się w zakładce "INTEGRATED PERIPHERALS"
przełacznik: "USB Controller: Disabled/Enabled". Wg opisu powinno się to tam
znajdować, a nie ma. Zgłupiałem już... Czy być może upgrade BIOS'u
wystarczy?? Pomóżcie...

Bartek.