Re: NTFS I FAT32 ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 15:40:01 MET

Michal Kawecki e4c16a8e24a82fff0000f7f7b622fcbb_at_kwinto.2com.pl"

> Nie wiem jednak czy ty wiesz o tym, że systemy z linii NT umieszczają w
> MBR dysku unikalny identyfikator zwany podpisem dysku, który dla każdego
> napędu jest zawsze inny i na którego podstawie partycjom są przydzielane
> literki.

Teraz już wiem. : )
I właśnie chciałem wiedzieć, jak to wygląda. :)
Dziękuję. :)

Mnie ta automagia :) przydzielania literek w WinDosie
początkowo dobijała. :) Później się jakoś przyzwyczaiłem. :)
O ileż prościej jest wówczas, gdy użytkownik osobiście
przydziela literki. :):):):) (i to w jakiś bardzo prosty
sposób z możliwością pozostawiania pustych literek na
wypadek trudny do przewidzenia) :)

Czyli ustawienie literek i przestawienie czegoś
w partycjach może zdezorientować WXP? :)

E. :)