Re: NTFS I FAT32 ??

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 14:34:54 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Michal Kawecki 38ec724f684ab8372b932d76a75e6faa_at_kwinto.2com.pl:

> Nigdy jak nigdy. :)

> :)

Wiem, czemu się uśmiechasz - ja też użyłem pewnych skrótów myślowych.
Nie wiem jednak czy ty wiesz o tym, że systemy z linii NT umieszczają w
MBR dysku unikalny identyfikator zwany podpisem dysku, który dla każdego
napędu jest zawsze inny i na którego podstawie partycjom są przydzielane
literki. Jego też oczywiście można "podrobić", ale chyba nie tędy
droga... :-)

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/