Lexmark Z65 - zgrzyt!!

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to_o2.pl.invalid)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 15:52:46 MET

Witam,

Niedawno za dobrą cenę kupiłem Lexmarka Z65. I wszystko byłoby dobrze
gdyby nie jeden zgrzyt. Otóż gdy dukuję w trybie draft (najniższa jakość)
to w liniach w których znajduje się tekst w kolorze czerń drukowana jest
dużo jaśniej. Wygląda na to, że w tych liniach drukarka czerń dukuje
kolorami. Znacie może jakiś sposób, żeby to naprawić, czy muszę się z tym
pogodzić?? Poza tym do drukarki nie mam zadnych zastrzeżeń. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288