Re: Wątpliwości przy zakupie karty video

Autor: Robert W. (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 11:03:13 MET

w <news:bnvpsv$cb5$1_at_absinth.dialog.net.pl>
peterphk napisał(a):

> To co ci jest potrzebne to nie karta video tylko karta graficzna z
> wyjsciem TV ... jezeli koniecznie chcesz zgrywac filmy w druga
> strone (czyli do kompa) to kup karte z VIVO.

            Właśnie kupiłem karte graficzną, podobno dobrą i nie chce jej
wymieniać. Myślę że taniej bedzie dokupić kartę video.

> Zeby zgrywac do mpeg-2 trzeba miec jeszcze jakies oprogramowanie
> ktore bedzie wspolpracowalo z twoja karta i umozliwialo takie cos
> ... proponuje nie zawracac sobie glowy tym standardem bo i tak
> pewnie bedzie trzeba poprawiac cos po zgraniu.

            Nigdy nie myslałem o MPEG-2 jako docelowym formacie. Po prostu
aby uniknąć zajęcia 30 GB dysku przez godzinny film, należy go
skompresować i tym przypadku ważne jest do jakiego formatu komputer
potrafi kompresować w locie.

> Uzyj kompresji mJPEG i kup odpowiednio duzy dysk zeby miec miejsce na
>filmy (musisz tam miec NTFS'a).

Mam już odpowiedni dysk sformatowany w NTFS-ie.

--
Pozdrawiam,
Robert.