Re: Wątpliwości przy zakupie karty video

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 11:14:31 MET

> Właśnie kupiłem karte graficzną, podobno dobrą i nie chce jej
> wymieniać. Myślę że taniej bedzie dokupić kartę video.

Skoro tak to potrzebujesz karty video .. tylko, ze nie mysl, ze bedzie
tansza. Za cene tej karty (co najmniej 1000zl) mozna kupic calkiem dobra
karte grafiki z vivo ...

A ta twoja karta na pewno nie ma wyjscia TV ???

> Nigdy nie myslałem o MPEG-2 jako docelowym formacie. Po prostu
> aby uniknąć zajęcia 30 GB dysku przez godzinny film, należy go
> skompresować i tym przypadku ważne jest do jakiego formatu komputer
> potrafi kompresować w locie.

Dlatego uzywa sie kompresji mJPEG. Do plynnej kompresji w pelnym PAL'u
wystarczy nawet celeron 1000.