Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:16:09 MET

> Oczywiście, że nie chodzi dwa razy szybciej bo wydajność nie tylko od
> taktowania pamięci zależy.
Oczywiste

> Natomiast zwiększa dwukrotnie przepustowość
> pamięci i o to w tej technologi chodzi.
Co do tego mam duze watpliwosci. Juz jestem bardziej sklonny
nazwac to zwyklym nabijaniem koniunktury albo niemoca
wynalazcow. Ale raczej to pierwsze bo taki wynalazca moze byc
niewolnikiem marketingu - produkt musi sie sprzedac wic nie robmy
rewolucji tylko ewolucje. Dlatego nadal sie meczymy z jakimis nosnikami
CD/DVD a moglibysmy miec 20GB na dysk.

> A co do porównania karty
> pracującej przy czestotliwości 600MHz bez trybu DDR do 300MHz w trybie
> DDR to ciężko porównać bo nie ma takiej możliwości. Jestem prawie
> pewien, że bedzie dokładnie taka sama.
Jasne ze tak ale chodzilo mi o co innego. Zapis 300/600 jest zdecydowanie
mylacy sugerujcy ze moze byc w DDR = 1200.

> Poza tym tego nadużycia dokonują wszyscy. Nawet największe serwisy
> które testują karty. To jest standard po prostu.
Takie "naduzycia" to gorzej niz plotka
jeden powie to drugi tamto i na koncu "rury" mamy juz "cuda wianki".
A ze pada to z "ust" "najwiekszych serwisow" to juz porazka.

Pozdrowienia
Simon
PS
Szukam plyty na ktorej mozna swobodnie po winda
zmieniac mnoznik i (lub) taktowanie .