Re: MSBLAST - ZOSTAŁ NA PC PO FORMACIE! JAK TO ZROBIĆ?

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:26:46 MET

Użytkownik "Piotrek" <r-piotrekNOSPAM_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam problem z wirusem msblast, Nie wiem jakim
> cudem został po formatowaniu!
> PROSZĘ o pomoc, rady, sugestie!
> pozdrawiam
LUDZIEEE ile razy trzeba powtarzac ze ten wirus moze zawieszac wasz komputer
nawet jesli go na nim nie ma.
On dziala tak:
uruchamia sie na jakims kompie (na ktory 'przez przypadek' trafil)
podlaczonym do internetu po czym WOGOLE go nie zawiesza! Za to generuje
losowe adresy IP i na nie wykonuje ataki DoS na usluge RCP zawieszajac
komputer - po prostu przeciaza RCP ogromna liczba zadan uslugi i komp sie
resetuje. Sam wirus przenosi sie mailami ale powtarzam NIE MUSI byc
uruchomiony na danym kompie zeby go zawiesic. Dlatego wlaczenie firewalla &
instalacja patcha (wtedy juz nie trzeba firewalla) jest NIEZBEDNA, inaczej
wirus uruchomiony na jakims komputerze w australii moze wylosowac twoj IP i
zawiesi ci komputer.