MSBLAST - ZOSTAŁ NA PC PO FORMACIE! JAK TO ZROBIĆ?

Autor: Piotrek (r-piotrekNOSPAM_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 21:52:48 MET

Witam
Mam problem z wirusem msblast, mianowicie statnadrodo w jego przypadku
wyłączał mi komputer, więc przełożyłem dysk do innego pc, nortonem usunąłem
wirusa, przeskanowałem ponownie i nic nie wykazał i.... tu standatr się
kończy, wkładam dysk spowrotem do pierwszego pc i okazuje się, że wirus
nadal jest! zdziwienie wielkie, więc postanowiłem to definitywnie rozwiązać,
czyli FORMAT c:, dysk sformatowałem, zainstalowałem system i kolejny szok:
widzę komunikat o zamykaniu systemu, czyli wirus nadal jest! Nie wiem jakim
cudem został po formatowaniu!
PROSZĘ o pomoc, rady, sugestie!
pozdrawiam