Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: smarjan_at_f2virt.onet.pl
Data: Tue 28 Oct 2003 - 20:04:23 MET

> Sluchaj zawsze tak bylo, ze sa produkty budrzetowe dla ludzi, ktorzy chca
> wydac najmniej chajcu i tzw hajendy. Jednemu wystarcza KT600 innemu nForce.
> Ja dalem za swoja plyte 600zl i jest wyjechana w kosmos ;) oczywiscie na
> nForsie.

W moim przypadku nie chodzi o budzetowosc (czyli zeby plyta byla tania), tylko
o to, ze nie lubie wywalac sianka na cos co mi nie bedzie potrzebne.
Generalnie jak wiem, ze mam maly zoladek, to nie kupuje duzej pizzy (bo calej
nie zjem), tylko srednia :-)

Moglbym kupic max wypasiona plyte za cholera wie ile (nie ma problemu, bo kasa
jest), tylko po co, skoro nie zamierzam podkrecac, kombinowac i wyciskac z niej
7-potow.

Pewnie sie skonczy na jakims rozsadnym NForce2, nie koniecznie z Dualem.
Juz mam upatrzonych pare plyt bez wiatraka na chipsecie :-) (ma byc cicho).

Szymon