Re: USB pinout

Autor: milkos (milkos_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 19:59:49 MET

"Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> wrote in message
> podłączałem u kumpla pod tą płytę śledzia USB jak i kartę PCI-to-USB i nic
> nie działało. nie aktualizowaliśmy biosu, więc może to by pomogło. Z tego
co
> pamiętam, to jeden pin po prostu pozostaje pusty, a co do tego od której
> strony zacząć, to tam jest chyba 1 narysowana, co znaczy, że ma być
> zasilanie w tym pinie (kolor czerwony). a dalej...hmm.... nie pamiętam.
> pzdr,
> <WojtaS>

Okey, dzieki.
Poszukalem jeszcze troche i znalazlem opis wyprowadzen do zlacza 10-cio
pinowego. Ale niestety nie to mojej plyty.
Ale moze jakos pojdzie. Z tego co tam jest to wynika, ze jeden pin nie
pozostaje tak po prostu pusty. Pierwszy port USB co prawda ma podobne
wyprowadzenia co w zlaczy 9-pinowym, jednak w drugim rzedzie juz jest
calkowicie inaczej.... Martwi mnie tylko to, ze piszesz, ze nie
dzialalo.....
Ale zobaczymy, dzieki!

Pozdrowienia!
milkos