Re: czas reakcji matrycy LCD

Autor: Duch (duchBEZSMIECI_at_BEZSMIECIdesk.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 19:20:13 MET

Witam,
> Raczej nie.
> Szukaj monitorów z opisem lącznym czasem <25 ms, lub nawet mniej.
Tu racja, to bardzo ważna sprawa, jednak monitory LCD nadrabiają to
ostrością i kontrastem obrazu.

> Pamiętaj też, że nie tylko czas się liczy, a także podświetlenie, paleta
> barw, martwe piksele (pojedyncze piksele widoczne na czarnym lub białym
tle)
> ktore sa wada.
Na martwe pixele to powinien zwrócić uwagę w sklepie, bo normalnie to żaden
producent nie napisze, że jego monitor je ma. Jest najwyżej statystycznie,
jak wypadają. Ja kupowałem już nie jeden LCD i ani razu nie trafiłem
martwego.

Ważny jest kontrast, jasność i kolory.

> Pozdrawiam
> T.