2 kompy 1 drukarka Problem

Autor: Tomasz (scalak_at_1000lecie.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 19:16:11 MET

Cześć

Mam taka sytuację, są dwa kompy, jeden stary PII 266 drugi nowy Athlon, na
starym jest win 98 SE PL, na nowym jest win XP Prof. PL. Oba komputer są
podłączone do automatycznego switcha MANHATAN, kable wszystkie nowe. problem
polega na tym ze komputer nowy z win XP drukuje bez problemu, natomiast komp
stary z win 98 ma problem z komunikacją, tak jakby nie była drukarka
podłaczona. Zmianiałem ustawieniaw BIOSIE z normala na ECP, na EPP, Bi-Dir,
wszystkie możliwości i niechc ruszyć, podmieniałem kable. Na nowy PC nie ma
problemu z niczym, na drugim wyskakuje komunikat ze nie ma łączności z
drukarką.
Powiem jeszcze że kable sa cienkie i nie wiem czy maja wykorzystane
wszystkie piny ( PC nowy działa) Czy ktoś zna jakies sensowne rozwiązanie
problemu, szkoda kasy zainwestowanej w przełącznik.

Drukarka to HP 710

Dzieki

Pozdrawiam
Tomasz