Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 14:45:49 MET

Użytkownik <smarjan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ja
DDR

> Nie bede szalal z zadnym overclockingiem.
> Chce miec Bartona 2500+ na jakiejs ok plycie, zeby starczyl na pare lat.
>
> Czy ten DualChannel to widac w ogole? Moze dac sobie siana?
> Przyzwoita plyta z DC kosztuje ~400zl, a bez mozna szukac juz za ~320...
> Nie wiem czy w ogole warto sie w to pchac....
>
> Gdzies wyczytalem, ze zaden benchmark nie potrafil zmierzyc korzysci z
DC...

> Zadnego hardkorowego overclockingu, zadnego grania 3D.
> Tylko aplikacje biurowe, net, przegrywanie plytek CD i DVD, moze czasem
> puszczenie divixa, i chyba zrobienie z kompa cyfrowego magnetowidu (po
> dokupieniu karty TV).
> Potrzebny mi ten DC?
>
> Szymon
>
> --

nie :-) do tego to Ci duron 1400 wystarczy i kt 333 :-) a tak na marginesie
to polecam kt600 ... ja mam Abita KV7 i chodzi super :-) plytka stabilna
jak skala i ma serialata (jak bys chcial w przyszlosci szybki dysk kupic)
.... wydajnosc pamieci prawie taka jak w ds na nvidi a cena z tym
wyposarzeniem sporo mniejsza ..... ja jeszcze krece procka :-) mam
athlonika 1700 i czasami gram wiec przydaje sie szyna 166 :-)