Re: Naprawa tablicy partycji

Autor: Piotr Fonon (fonon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 14:50:38 MET

Użytkownik Przem napisał:
> Jesli juz bedziesz uzywal PartitionMagica, to przy uruchomieniu od razu
> wykryje blad i go naprawi.

Miałem już kiedyś podobny efekt (ale niestety o nim zapomniałem). PM nie
lubi, gdy zostaje wolna przestrzeń miedzy partycjami na partycji
rozszerzonej.W DOSie nie wyświetli obrazu partycji bo ma dwie w tym
samym obszarze.

> Albo z tego samego pakietu mozesz skozystac z programu PartitionInfo. On tez
> naprawia jak znajdzie bledy.

Problem tkwi w typie błędu. Na "dzień dobry" błędu nie ma - są dwa
dyski. Mogę usunąć jeden z dysków logicznych np. fdiskiem, ale boję się,
że znikną oba. Jak dotąd najlepiej informuje o błędnej partycji Ranish,
ale kiedyś nieźle mi namieszał i nie mam pewności, że wskazuje błąd tam
gdzie trzeba.

> pozostaja inne nazedzia, tak jak wsponina przedpisca np. DiskEditor, ale to
> juz naprawde hardcore :)

Też tak myślę!

Dzięki i polecam się,
Piotr