Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: smarjan_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 Oct 2003 - 14:11:29 MET

> Jezeli chcesz pracowac w dual channel, to lepiej uzyj lepszych pamieci. Ja
> mialem zajebiste klopoty ze sprawnymi Spectekami. Ruszylo dopiero na
> Kingstonach. A to jakie pamieci chcesz uzyc 333 czy 400, to jest bez
> znaczenia, chyba ze planujesz poscic procesor na FSB 200, wtedy bierz DDR
> 400.

Nie bede szalal z zadnym overclockingiem.
Chce miec Bartona 2500+ na jakiejs ok plycie, zeby starczyl na pare lat.

Czy ten DualChannel to widac w ogole? Moze dac sobie siana?
Przyzwoita plyta z DC kosztuje ~400zl, a bez mozna szukac juz za ~320...
Nie wiem czy w ogole warto sie w to pchac....

Gdzies wyczytalem, ze zaden benchmark nie potrafil zmierzyc korzysci z DC...

Zadnego hardkorowego overclockingu, zadnego grania 3D.
Tylko aplikacje biurowe, net, przegrywanie plytek CD i DVD, moze czasem
puszczenie divixa, i chyba zrobienie z kompa cyfrowego magnetowidu (po
dokupieniu karty TV).
Potrzebny mi ten DC?

Szymon