Re: Odblokowanie cache L2 w Applebredzie

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.nospam)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 15:02:20 MET

> ja słyszałem, jeden gość to robił na Duronie 1400 - czytałem jego
zwierzenia
> z tego eksperymantu. Rzecz jest dosyć prosta...zamalowujesz (łączysz)
jeden
> mostek z szeregu L2.
> W każdym razie łącząc ten mostek możesz mieć 256 kb ale nie musisz. Jeżeli
> nie to znaczy że ten obszar pamieci procesor jest uwalony (co jest wielce
> prawdopodobne).
> Nic nie powinno sie spalic, ale....:)

to ja poprosze o sprecyzowanie wypowiedzi
(tez przymierzam sie do odblokowania cache)
jezeli polacze mostki i nic sie nie stanie tzn zostanie
64kb to znaczy ze cache jest uwalony?
bo duzo slyszlem ze wtedy proc bedzie dysponowal
256kb tyle ze bedzie dzialal wadliwie
to w koncu jak to jest?

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder 9000 Pro ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]