Re: Odblokowanie cache L2 w Applebredzie

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:57:09 MET

ja słyszałem, jeden gość to robił na Duronie 1400 - czytałem jego zwierzenia
z tego eksperymantu. Rzecz jest dosyć prosta...zamalowujesz (łączysz) jeden
mostek z szeregu L2.
W każdym razie łącząc ten mostek możesz mieć 256 kb ale nie musisz. Jeżeli
nie to znaczy że ten obszar pamieci procesor jest uwalony (co jest wielce
prawdopodobne).
Nic nie powinno sie spalic, ale....:)