Re: Asus A7V133, WinXP i SB Live :'-(

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 10:20:20 MET

Użytkownik "-DraconuS-" <draconus_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Hi
> Do tej pory przez pare lat uzywalem bez problemu Win98SE. Az do
> niedzieli, kiedy to wrzucilem WinXP SP1.
> Wszystko sie zainstalowalo dobrze i chodzilo od razu bez zajakniecia
> oprocz... dzwieku, czyli SB Live! i tu zaczyna sie moja walka. Nie da
> sie zainstalowac nowych sterow od Creative'a chocbym nie wiem co robil.
> Zawsze mi pisza, ze Setup nie znalazl zadnej karty SB Audio w tym
> systemie i tyle :(
> WinXP zawsze wykrywa i instaluje mi SB Live! Value (mimo, ze mam Live!
> [...]

Cześć Draconus , kope lat ;-)
Widze że wsadziłeś już athlona do tej płyty ;-)
Nie pamiętam już Ty masz wersje z raidem czy bez?
Jeśli z, to mamy tę samą płytę , róznica to ten live ja mam s..128pci
próbowałeś może z biosem 1009 ? Pytam bo ja w swojej miałem problemy z
betą1010 i po przeładowaniu z powrotem na 1009 wszystko gra . Miałem też
problemy z tunerem ale po windows update (sterowniki) przestał mi znikać
głos jedynie na co musiałem uważać to to by nie dać sobie podmienić sterów
do kontrolera raid bo windows update chce zapodać własne a na windowsowskich
nie chce to wszystko działać . pisz na priva
tomekn