Asus A7V133, WinXP i SB Live :'-(

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:18:05 MET

Hi
Do tej pory przez pare lat uzywalem bez problemu Win98SE. Az do
niedzieli, kiedy to wrzucilem WinXP SP1.
Wszystko sie zainstalowalo dobrze i chodzilo od razu bez zajakniecia
oprocz... dzwieku, czyli SB Live! i tu zaczyna sie moja walka. Nie da
sie zainstalowac nowych sterow od Creative'a chocbym nie wiem co robil.
Zawsze mi pisza, ze Setup nie znalazl zadnej karty SB Audio w tym
systemie i tyle :(
WinXP zawsze wykrywa i instaluje mi SB Live! Value (mimo, ze mam Live!
Player 1024), ze wszystkimi urzadzeniami audio, niby tak jak ma byc, ale
to w ogole nie chodzi - nie gra toto!

Probowalem juz:
- ustawienia bios (PnP OS Installed, Reset Config. Data, rezerwowanie
IRQ dla Legacy devices, rezerwowanie IRQ dla odpowiedniego slotu
PCI/karty)
- instalowanie Via Hyperion 4in1 (4.49)
- zmiana z 'Komputer zgodny z ACPI' (prawie wszystkie urzadzenia na
IRQ#9) na 'Standardowy komp. PC' i zmiany przerwan dla SB (5,9,10)
- przekladanie karty w inne sloty (z 3 do 1,2,4,5)
Jakies sugestie?

Moj komp:
WinXP SP1 PL
Asus A7V133 - BIOS 1010b beta
AMD Athlon XP TBred-B 2200+ @2GHz (20x100)
Hynix 512MB CL3 SDR SDRAM @133MHz
Creative SoundBlaster Live! Player 1024 PCI (CT4830) [teraz w slocie 3]
Gainward GF3Ti200 AGPx4 64MB @220/500MHz

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player