Re: Dysk IBM bady + Gwarancja Pomocy

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 10:23:08 MET

Użytkownik "Camis" <admin_at_fbi.gov.org> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kupilem na allegro uzywany dysk IBM-a Deskstar 5400 30GB Data produkcij 4
2001

> Dostalem dysk ale stwierdzilem ze ma bady i glowica trzaska czasami Ledwo
zalozylem partycje

> Koles co kupilem od niego nie odywa sie i unika mnie
>
> Nie mam zadnych papierow na ten dysk wszedlem na strone ibm wpisalem numer
seryjny dysku i wywalilo ze ma gwarancje produzenta do 4 2004

> Jak wysle ten dysk do ibm polska to naprawia/wyminenia mi go ??

Najlepszy jest fitnes disk ze strony ibm powinieneś ją ściągnąć , miałem
podobny problem z dtla307030 już miałem go wywalić bo nie można było usunąć
badów i dysk nie chciał wogóle pokazać sie w biosie , okazało sięze był
nowszy frmware do tego dysku i o dziwo ten dysk dział mi już tak bez
problemu jakieś3 miesiące.
pozdr
tomekn