Dysk IBM bady + Gwarancja Pomocy

Autor: Camis (admin_at_fbi.gov.org)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 03:03:21 MET

Witam

Kupilem na allegro uzywany dysk IBM-a Deskstar 5400 30GB Data produkcij 4 2001

Dostalem dysk ale stwierdzilem ze ma bady i glowica trzaska czasami Ledwo zalozylem partycje

Koles co kupilem od niego nie odywa sie i unika mnie

Nie mam zadnych papierow na ten dysk wszedlem na strone ibm wpisalem numer seryjny dysku i wywalilo ze ma gwarancje produzenta do 4 2004

Jak wysle ten dysk do ibm polska to naprawia/wyminenia mi go ??

Co w takiej sytulacij mam robic ?? Jest jakis program pod win 2003 ktory pokazuje ile jest badow ??? Czy moge liczyc na naprawe dysku pomimo tego ze nie mam karty gwarancyjnej ?