Re: Asus A7V266-C socket a VIA KT266A

Autor: roythekid (roythekid_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:50:05 MET

Użytkownik "A_D_A_M" <adabi_nospam__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> co sadziecie o tej plycie??
> miala by pracowac w biurze z duronem 1400..
> czy ma ona zlacze AGP kompatybilne w dol?? (mam stara karte AGPx1 i nie chce
> jej zmienac)
> adam

Płyta chodzi z niższą AGP, ale trzeba sobie wyciągnąć z gniazda AGP ten biały
cyngielek (dźwigienka blokady) - mam Savage 3D AGP 2x i hula jak burza, więc AGP 1x
też powinna być obsłużona. Podobno nie wszystkie płyty z AGP 4x potrafią obsłużyć
niższe AGP - niektóre nawet podobno mogą ulec uszkodzeniu, ale chyba Asus A7V266-C
to potrafi mimo tego że w instrukcji nie ma żadnej wzmianki.
Pozdrawiam
roythekid