Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: Bartek Więcek (Bartek_at_regaty.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:58:21 MET

"digitariusz" <digitariusz_at_wywalto.op.pl> wrote in message
> jak dla mnie to największą wadą jest niezrozumiała dla mnie cena, i nie
> widzę sensu kupowania takiej budy.

Ja tez nie widziałem ale dzięki namowom znajomego kupiłem i..... zrozumiałem
:-))
polecam... swietna skrzynka :-)
cicha,solidna,stabilna, by wymienić jakikolwiek napęd nie musze wyprawiac
cudów ze śrubokrętem nad obudową..zasilacz też niczego sobie a przy tym
jakoś wykonania wszystkiego na naprawde wysokim poziomie - nie mam sie do
czego przyczepić..
po przełożeniu bambetli z codegen'a doszedłem do wniosku ze ten XP to
naprawde stabilny system :-) wczesniej zwisy miałem srednio raz na tydzień -
od przekładki rok temu nie zdarzył się ani jeden
pozdrawiam