połączenie z internetem i NAV2003

Autor: Andrzejczak-Komputery (qwerty_123_at_usunto.poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:56:12 MET

Mam problem. Po zainstalowaniu NAV2003 (Windows ME) przy uruchomieniu
komputera i w trakcie pracy pojawia się okno połączenia z internetem (mam
modem). Jest to sprawa NAV bo jego odinstalowanie, bądź wyłączenie w
autostarcie powoduje, że wszystko jest OK. Wyłączyłem LiveUpdate i nic nie
pomogło, ba, odinstalowałem LiveUpdate i nadal to samo. Próbowałem ustawić
parametr "nigdy nie wybieraj połączenia" w opcjach internetowych i tez nie
pomaga. Może ktoś się już z tym spotkał i wie co zrobić??