Re: Asus A7V133, WinXP i SB Live :'-(

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:00:17 MET

-DraconuS- dnia 2003-10-28 stwierdził(-a):

> Hi
> Do tej pory przez pare lat uzywalem bez problemu Win98SE. Az do
> niedzieli, kiedy to wrzucilem WinXP SP1.
> Wszystko sie zainstalowalo dobrze i chodzilo od razu bez zajakniecia
> oprocz... dzwieku, czyli SB Live! i tu zaczyna sie moja walka. Nie da
> sie zainstalowac nowych sterow od Creative'a chocbym nie wiem co
> robil. Zawsze mi pisza, ze Setup nie znalazl zadnej karty SB Audio w
> tym systemie i tyle :(

Kumpel miał ten sam problem z tym(ta sama płyta Asusa), że u niego w
systemie Win XP karta już działała, ale po pewnym czasie przestała.
Wszelskie kombinowanie nie dawało skutku więc przeinstalował winde i
wszystko zaczęło z powrotem działać. Niestety kilka dni temu znowu
przestało... O dziwo na Win98SE i Win2k3 wszystko działa ok więc karta
jest dobra. Ta karta ma jakieś zatargi z Asusami bo na moim Asusie
A7V(prawie to samo co A7V133) też potrafiła od czasu do czasu zabić
system:( Radze wymienić na jakąś dobra, tanią, bezproblemową karte za
20zł:PPPP

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700