Re: Karta ati 3d rage II +dvd

Autor: ggs (ggs__at_konto.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 07:38:33 MET

"grzehorz" <tylkogrzehorzwadresie_at_pf.pl> wrote in message
> Zaznaczam, że o multimediach to nie mam zbyt wielkiego pojęcia.
> Wiec, mam od niedawna dla siebie taki wynalazek jak na te czasy:
> ati 3d rage II +dvd, karta jest na pci i ma prawdopodobnie 4MB.
> No i zastanawia mnie to DVD. Na karcie jest złącze jak dla ide.
> Z tego co juz wynalazłem w otchłaniach sieci wynika, że można
> tam podłączyć dvd i wykorzystać to do dekodowania mpeg2.
> Co z tym można zrobić i czy jakiś ma sens używanie tego,
> w tych czasach na bardzo dobrym sprzęcie?

Karta obsluguje tylko Motion Compesation wiec duzego dopalu raczej nie
uzyskasz.
I to tylko max do Win98.
Poza tym nie ma i nie bedzie juz do niej sterownikow pod 2000/XP (oprocz
systemowych).

 A to niby IDE to tzw. Feature connector dla np. ATI TV Wonder na ISA (byly
takie kiedys).

Teraz ta karta nadaje sie tylko juz chyba do 2D bo obraz daje przyzwoity.
Nazwa DVD to raczej pokazuje to, ze jako jedna z pierwszych miala wspomniany
MC.