Re: Dysk IBM bady + Gwarancja Pomocy

Autor: Camis (chuanet_at_4web.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 00:25:43 MET

Rece mi opadaja koles nie chce mi zwrocic kasy :(
Oto jego odp:

jak mam ci oddac kase człowieku jak mnie zrównałeś z ziemią...a ja jestem
pewny ze ci dysk wysłałem dobry wiec co chceesz...niemożesz mi udowodnić
tego że ci zły wyslałem tak samo jak ja niemogę ci udowodnic ze wysłalem
dobry.........ale rób jak uważasz.......dysk był kumpla więc on wie
najlepiej w jakim był stanie.....a niewysyłam gówna bo sprzedałem 3 dyski i
tylko ty masz porblem........może doszedł faktycznie z badlockami ale to
niemoja wina...bo był 100% sprawny.......chcesz to dam ci mejla do kumpla i
sobie pogadasz ...

Heh jak mnie zdenerwuje to pojade do nirgo bo adres mam i mu za
przeproszeniem morde obije... zbieralem na dysk 3 miesiace bo stary mi sie
spalil to mi wyslal zepsutu :( czasami nieraz sie sam wylacza :(