Re: Pomocy monitor nie startuje!

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 00:07:23 MET

Nic sie nie gryzie.
Kolega kupil taka sama karte jak ty i tez przesiadal sie z takiej jak ty.
Nawet narobil poplochu bo wlozyl nowa karte i od razu polecial z komputerem
do sklepu zeby pokazac ze awaria...
A tu dupa... w sklepie dzialal..na innym monitorze.
Poprostu karta ustawila sobie po wlozeniu jej do kompa ustawienia ktorych
nie obslugiwal jego monitor i dlatego sie nie wlaczal...znaczy wlaczal w
momencie wlaczenia kompa ale tylko poto by od razu przejsc w stand-by.
Ustawili mi rozdzielczosc domyslna na 800x600w32bit i poslali do domu.
Oczywiscie wszystko juz dzialalo i mogl sobie poinstalowac drivery i
poustawiac karte.
Do dzis sie z niego z kumplami smiejemy ze tak spanikowal i biegl do sklepu
z kompem pod pacha zeby tylko zdazyc przed zamknieciem :-)))
Pozdrawiam.

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl