Re: Pomocy monitor nie startuje!

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:52:33 MET

Archibald naskrobał(a) coś takiego:

> Karta graficzna nowa Msi Geforce 4200
> Monitor Hyundai DeluxeScan 15G+ 15' (stary ale z Geforce 256 działa)
> Przy uruchomieniu monitor sie nie uruchamia zostaje w stand-by
> Karta graficzna tez działa sprawdzana na nowszych monitorach i Lcd.
> Czemu sie gryza?

jakos to chyba malo prawdopodobne, aby monitor "grzyl" sie z grafika :)

1) kabel / wtyczka od monitora, jesli inne chodza poprawnie. sprawdz na
innym kablu. jesli probowales, i ten monitor, na roznych kablach, nie
startuje tylko przy tej karcie, to chyba zglupialem.

mialem kiedys podobna jazde, z monitorem daewoo 707b i karta jakas na
SiS'ie 8mb. sposób znalazłem sobie taki, że wciskałem po uruchomieniu
kompa, reset, i w tym momencie na monitorze guzik 'select' od OSD. nie
wiem jakim cudem, ale wtedy monitor łapał. choć tamto to nie była wina
monitora, bardziej karty. jeśli monitor nie ruszał, komp raczej też nie
(diagnoza ze słuchania kompa podczas tego niby startu :)

ale ok, troche zboczylem z tematu. mea culpa, czy jakos tak.

--
pozdrawiam
digitariusz