Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 00:00:48 MET

Użytkownik "Qgar" <qgar_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Sporo sie naczytalem o zaletach obudow Chieftec'a. Ale moze ktos ma jakies
> zastrzezenia do nich, zauwazyl jakies wady. Chetnie bym o tym poczytal.
> W chwili obecnej zastanawiam sie nad:
> Chieftec DX-01-SLD-U
> lub
> Chieftec BX-01B-B-B.
> Jakie sa roznice poza wygladem tych obudow i poza tym, ze BX ma
> dodatkowo Audio In/Out na przednim panelu?
> Ktora z nich polecicie? (ceny 475PLN DX i 505PLN BX)
> Co macie do powiedzenia na temat standardowych zasilaczy
> montowanych w tych pudelkach (HPC 360W, PFC, jeden wentylator)?

> [...]

 Ja w sumie mam jedną ... brak wysuwanego panelu pod płyta głowną . U mnie
płyta Abita i umieszczenie socketu procesora blisko krawedzi płyty (cooler
Volcano 7) powoduje że nie mogę zdjąc wentylatora bez wyjecia płyty
głownej, co nie jest zbyt praktyczne i wygodene ... nie wcisne żadnego
sruboketa pomiedzy rame obudowy a cooler. Moja obodwa to Matrix bigtower
SL-D. Przydała by sie tamozliwośc wysunięcia szuflady z płytą do tyłu ..
miał ja moj poprzedni big tower ale dzieki temu obudowa była by penie mniej
sztywna. Druga wada .... no coz moj komputer wazy ok 40 Kg i naprawdę cięzko
jest go wytaszczyc spod biurka . zamiast stopek mogły by byc kółka (
spotakałem sie juz z takim rozwiazaniem). No cóz nie jest to moze wada ..
bo stopki sa bardzo stabilne ale jak dla mnie 9własciwie to dla mojego
kregosłupa :)) ) było by lepiej gdyby były kółka jak w fotelu. ogólnie
chifteki to bardzo dobrze przemyslane i solidne konstrukcje .. na swojej
obudowie nawet stawałem .. a do najlżejszych nie naleze :)))... na Codygenie
to bym nie zaryzykował

Pozdrawiam