Re: co sądzicie o konfiguracji ?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:55:41 MET

Cześć monia,

W artykule news:19421-1067290761_at_as1-53.poznan.dialup.inetia.pl,
z adresu <mooonia_at_op.pl> napisałe(a)ś:

> A Was na pewno nie zamorduje, bo więcej wiecie, no i tak szybko Was
> nie odnajdzie na tym świecie :P
> Będę wdzięczna za odp. typu wymienić ESC na ....
> Może to się wydać wygodne, ale wierzcie mi że tak nie jest, po prostu
> nie znam się,
> nie aż tak by móc komuś pomóc w decyzji...

Dostałaś przecież bardzo rzeczową odpowiedź Łukasza Ledóchowskiego.
Podpowiedział Ci bardzo sensowny zestaw wskazując łopatologicznie co
zamienić czym. Radzę zrobić tak, jak napisał.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl