Re: co sądzicie o konfiguracji ?

Autor: monia (mooonia_at_op.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:36:40 MET

Dobra koledzy, powiem Wam tak...
Ja się nie znam, choć mojej koleżance wydaje się inaczej.
Poprosiła mnie o pomoc, dlatego że sama niedawno nowego kompa kupowałam,
a że nie potrafię odmawiać więc się wkopałam :(

Proszę zatem Was znawców zapewne większych ode mnie....
Macie do góry konfigurację, którą gość jej zaproponował...
Zauważyliście zapewne, że
uczepiłam się płyty ESC, Celerona i Geforce'a...
Choć oko mam niefachowe, te trzy elementy od razu mnie ukłuły,
z Waszych wypowiedzi wnioskuję, że ów kłucie jednak słuszne było...

Proszę, postawcie się na chwilę na jej i na moim miejscu i wymieńcie
te trzy elementy na wydajniejsze...
Ja bym mogła jej powiedzieć, że ma se wziąść to czy tamto, ale co z tego gdy
nie mam pojęcia co z czym współpracuje, wolę żeby mnie nie zamordowała
potem, jak jej komp czasem wybuchnie :)

A Was na pewno nie zamorduje, bo więcej wiecie, no i tak szybko Was nie
odnajdzie na tym świecie :P

Będę wdzięczna za odp. typu wymienić ESC na ....

Może to się wydać wygodne, ale wierzcie mi że tak nie jest, po prostu nie
znam się,
nie aż tak by móc komuś pomóc w decyzji...

Pozdrawiam i czekam na wieści
Monia

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta(usun_to).onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnjur0$2d1e$1_at_foka.aster.pl...