Re: [OT]: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: LHX (lhx_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:30:40 MET

> (Dla tych co nie ogladali - ekipa wylaczyla w biosie port drukarki,
> wlozyla na odwrot kabel laczycy plyte z portem lpt a nastepnie wezwala
> fachowca zeby to naprawil)

Po przejrzeniu wypowiedzi na tej grupie czuje sie inny :| pierwsze co zrobilem
podczas problemow z drukarka u znajomego (zmienial drukarke na nowsza - wiem ze
to nie to samo)to sprawdzenie polaczen na zewnatrz pozniej wewnatrz, potem
poszly ustawienia w BIOSie, na koncu sterowniki

Wkoncu sie poddalem gdy drukarka nie dzialala (na moim komputerze wszystko
moznabylo nia drukowac) sprawa rozwiazala sie sama przypadkiem podczas ktoregos
z ponownych uruchomien poprostu zaskoczyla (plyty glowne NONAME sa poprostu
magiczne)

--
LHX
mailto:lhx_at_o2nospam.pl