Re: tylko się nie śmiejcie :)

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:42:34 MET

> Wszystko zalezy od definicji kanalu :) Nieprecyzyjnie sie wyrazilem...
> Wspolczesnymi pojeciami - moze 1 kanal z 4-glosowa emulowana polifonia ?
;-)
No to teraz już mnie całkiem skołowałeś :) Tak sie składa, że nie cierpię
tych wybajerowanych telefonów i sam z wyboru posiadam starą motorolę, która
ma tylko jedną melodyjke, reszta to piski ;)
A co do kanałów to może tak:
jeden kanał= jeden generator(przetwornik CA)
Czyli w sprzęcie 4 kanałowym (np. amiga) mogły grać 4 instrumenty naraz w
dobrej jakości. A covox jest tylko jednym przetwornikiem poza tymi
wybajerowanymi :)), więc te 4 kanały są emulowane, niestety różnie bywa z
jakością....